Тel. +48 (22) 490-81-90
Zamów rozmowę
Testuj bezpłatnie Panel klienta
Zamów rozmowę
Twoje imię:
Ошибка!
Twój numer telefonu:
Ошибка!
pl
eTutorium
, Opublikowano w Blog

W kwietniu nasz zespół przygotował nowy moduł integracji wielofunkcyjnej platformy do przeprowadzania spotkań online, eTutorium Webiar, i środowiska nauki na odległość Moodle. Efekty naszych działań uproszczą kształcenie online i umożliwią centrom szkoleniowym, które wykorzystują Moodle lub jedynie planują dodać tam swoje kursy, skorzystać z takiego narzędzia podczas pracy, jakim jest webinar.


, Opublikowano w Blog

Chcesz utworzyć stronę typu landing page, podczas spojrzenia na którą potencjalni klienci bezwarunkowo zdecydują się na zakup Twojego webinara, jednak nie wiesz, za co się zabrać? Zacznij od przeczytania tego artykułu.


, Opublikowano w Blog

Każdy trener czy konsultant biznesowy posiada zestaw umiejętności i wiedzę, które można połączyć w jeden projekt kształcący, a następnie wypuścić na rynek i sprzedawać. Mogą to być kursy elektroniczne, webinary, konsultacje online, serie zajęć typu master-class, szkolenia, konferencje i wiele innych. Mówiąc prościej, są to „zapakowane” informacje eksperckie, które niosą za sobą wartość i są przydatne dla konkretnej grupy docelowej.


, Opublikowano w Blog

„Doprowadzić do minimum wszelkie koszty pozyskiwania uczestnika webinara, nie zaniżając przy tym skuteczności reklamy!” – dokładnie taki cel towarzyszy każdemu prowadzącemu, który planuje swoje wydarzenie online.


, Opublikowano w Blog

Dzięki wszechstronnemu rozwojowi komunikacji internetowej, sprzedające webinary stały się kolejnym efektywnym kanałem sprzedaży. Aby maksymalnie wykorzystać ich potencjał, jeżeli chodzi o sprzedaż towarów i usług, trzeba zastosować kilka prostych zasad. Omówmy wspólnie strukturę stworzenia sprzedającego seminarium online – jak bezpłatnie i samodzielnie utworzyć webinar? Przedyskutujmy również wskazówki przydające się podczas pracy z grupą odbiorców.


, Opublikowano w Blog

Temat webinara już wybrany, cele – postawione, konspekt – gotowy, platforma – znaleziona. Musisz więc zdecydować, w jaki sposób zacząć zbierać ludzi na swoje spotkanie. Zalecamy rozpocząć działania promocyjne nie wcześniej niż na 2-3 tygodnie (a w niektórych przypadkach lepiej nawet na 1 czy 2 miesiące wcześniej) od rozpoczęcia webinara. W ten sposób będziesz mieć wystarczająco dużo czasu na uzbieranie określonej liczby osób, a także przygotowanie i wdrożenie przyszłych uczestników w temat.


, Opublikowano w Blog

Informacje, informacje, informacje… W epoce natłoku informacji prowadzący wydarzenia online musi liczyć się z ryzykiem pozostania niezauważonym, niezrozumianym lub nieusłyszanym. Rozpoczyna się wtedy prawdziwa „walka o uwagę odbiorców”.


, Opublikowano w Blog

Prezentacja to potężne narzędzie, które często sprzedaje produkty, pomysły, wiedzę i doświadczenie. Cały problem polega jednak na tym, że nie tak łatwo zwrócić na siebie uwagę, zainteresować i przekonać odbiorców online.


, Opublikowano w Blog

We wcześniejszym artykule dość dokładnie omówiliśmy tak silne narzędzie wchodzenia w interakcję z odbiorcami, jakim jest storytelling – sztuka dzielenia się informacjami poprzez historie.


, Opublikowano w Blog

W 1886 roku farmaceuta John Pemberton pracował nad stworzeniem mikstury leczniczej na bazie ekstraktów z liści koki i afrykańskich orzechów kola. W rezultacie otrzymał znany obecnie na całym świecie napój Coca-Cola. Jak udało mu się to?


  • 1
  • 2
Strona 1 z 3
Copyright © 2015 Aktiv Spółka z o.o.

Mobile language switcher