Тel. +48 (22) 490-81-90
Zamów rozmowę
Testuj bezpłatnie Panel klienta
Zamów rozmowę
Twoje imię:
Ошибка!
Twój numer telefonu:
Ошибка!
pl
eTutorium

Jak zebrać osoby na webinar

, Opublikowano w Blog

Jeśli już przeprowadzasz webinary lub dopiero zbierasz się do tego, żeby zacząć wykorzystywać je w swoim biznesie, musisz znaleźć odpowiedź na następujące pytanie: jak zebrać osoby na webinar i co zrobić, żeby zapewnić sobie planowany dochód? W gruncie rzeczy, nie ma w tym niczego skomplikowanego. W każdym przypadku wyróżnia się te same prawa marketingu. To, czego potrzebujesz, to szereg konsekwentnych i świadomych działań przeprowadzonych przed spotkaniem online.

Wybór tytułu webinara

Pierwszą rzeczą, na którą musisz zwrócić uwagę, to tytuł twojego webinara. Jeśli sformułujesz go prawidłowo, sprawisz, że przedstawiciele twojej grupy docelowej jeszcze bardziej zainteresują się organizowanym spotkaniem. Tytuł powinien być krótki, informacyjny i, co najważniejsze, musi przedstawiać istotę seminarium online oraz zachęcać przyszłych jego uczestników. Powinni oni wiedzieć, dlaczego tak ważne jest wzięcie udziału w twoim webinarze. Jego tytuł będzie też odgrywał ważną rolę w przyszłości, na przykład jeśli chodzi o mailing czy reklamę na portalach społecznościowych i innych stronach internetowych.

Strona docelowa webinara

Na protalu etutorium.pl podczas tworzenia seminarium online użytkownik otrzymuje stronę docelową, na której będzie przedstawiony tytuł, program, data przeprowadzenia spotkania i formularz rejestracyjny dla przyszłych uczestników. Na tej stronie możesz zamieścić ogłoszenie dotyczące webinara, w przypadku którego należy zwrócić uwagę na przydatne informacje. Najważniejsze, żeby po zapoznaniu się ze stroną, dane osoby pozostawiły swoje adresy e-mail, które następnie wykorzystasz do rozsyłania newslettera i wiadomości promocyjnych.

Rozsyłanie wiadomości e-mail

Jeśli masz już stworzoną bazę e-mail zainteresowanych osób, a także przygotowany tekst i układ wiadomości elektronicznej, możesz wysłać swoim subskrybentom zaproszenia na webinar. Ważne, żeby potencjalnym klientom przedstawić temat z różnych stron. Wtedy zabrzmisz przekonywująco i zagwarantujesz określone korzyści. Rozsyłanie wiadomości e-mail należy przygotować i wykonać kilka razy, omawiając szczegóły nadchodzącego wydarzenia i przypominając o czasie jego przeprowadzenia. Możliwości portalu etutorium.pl pozwalają także z łatwością przygotować wiadomości przypominające dla już wcześniej zarejestrowanych uczestników.

Reklama na portalach społecznościowych

Jednym z najpotężniejszych narzędzi reklamy są portale społecznościowe. Określ, który z nich może zaoferować ci kontakt z wieloma przedstawicielami twojej grupy docelowej Znajdź grupy, które odpowiadają tematyce webinara. Możesz na nich publikować posty i rozpoczynać rozmowy w celu przekazywania informacji możliwie jak największej liczbie odbiorców. Utwórz również wydarzenie i zaproś na nie znajomych. Możesz też skorzystać z płatnych reklam na stronach publicznych.

Posty na blogach i stronach

Informację na temat spotkania umieść na swojej stronie lub blogu, przedstawiając korzyści z uczestnictwa w nim. Nie zapominaj o tym, żeby w tekście kilka razy przedstawić link do strony docelowej webinara. Warto to zrobić na samym początku i końcu strony. Co więcej, informacje o webinarze również można zamieścić na podobnych portalach i forach. W ten sposób część ich czytelników stanie się uczestnikami twojego spotkania online.

Bezpłatne webinary

Aby zwiększyć bazę subskrybentów oraz utrzymać zainteresowanie już istniejących, warto skorzystać z możliwości przygotowywania bezpłatnych webinarów. Mogą one trwać godzinę – chociaż to bardzo krótki czas, słowo „bezpłatnie” pomoże ci spotkać się z wieloma nowymi osobami. Całkiem prawdopodobne, że część z nich weźmie udział w następnych twoich webinarach.

Reklama – dusza sprzedaży

Bardzo ważne, żeby oprócz przygotowywania się przez cały czas pracować nad utrzymywaniem zainteresowania uczestników webinara aż do momentu jego rozpoczęcia. Skup się na reklamie, podziel wszystko na punkty, zaplanuj czas na każdy krok i przeprowadzenie webinara. Zrób wszystko, co zależy od ciebie, żeby mieć pewność, że twój wysiłek zostanie odpowiednio nagrodzony.

Copyright © 2015 Aktiv Spółka z o.o.

Mobile language switcher