Тel. +48 (22) 490-81-90
Zamów rozmowę
Testuj bezpłatnie Panel klienta
Zamów rozmowę
Twoje imię:
Ошибка!
Twój numer telefonu:
Ошибка!
pl
eTutorium
, Opublikowano w Blog

Stworzyłeś swój sklep internetowy i zyskałeś klientów, którym do tego stopnia spodobały się oferowane przez ciebie produkty, że byli w stanie je kupić, ale oni wszyscy wkrótce niespodziewanie zniknęli? To tak, jakby klient, będąc już przy kasie z pełnym koszykiem, rzucił go i po prostu uciekł. Skupmy się na tym, co dzieje się w takiej sytuacji.


, Opublikowano w Blog

Podczas webinara, podobnie jak w przypadku tradycyjnego seminarium, można zadawać pytania prowadzącemu, otrzymywać od niego odpowiedzi i wypełniać określone zadania, nawet wtedy, gdy uczestników dzieli wiele kilometrów. Żeby rozpocząć naukę, trzeba tylko dołączyć do webinara – kliknąć w link w określonym czasie.


, Opublikowano w Blog

Webinar to obszerne pojęcie opisujące produkt infobiznesu. Przede wszystkim przedstawia się jako ogólny proces wymiany informacji i wiedzy oraz efektywne narządzenie nauczania. Należy jednak zaznaczyć, że jest on w stanie pełnić nie tylko funkcję edukacyjną, lecz również działać jako narzędzie marketingu i komunikacji. W pierwszym przypadku mowa o środkach sprzedaży, natomiast w drugim – o przeprowadzaniu negocjacji i spotkań biznesowych.


, Opublikowano w Blog

Webinar składa się z dwóch angielskich słów – „web” (sieć) i „seminar” (seminarium). Mówiąc inaczej, webinar to seminarium, które odbywa się w Internecie. Tego rodzaju seminaria online dzielą się na spotkania, które obejmują obustronną interakcję prowadzących i uczestników, konferencje sieciowe i webcasty, podczas których uczestnictwo jest jednostronne – prowadzący wygłasza wykład, a uczestnicy po prostu go słuchają i oglądają.


, Opublikowano w Blog

Jeśli już przeprowadzasz webinary lub dopiero zbierasz się do tego, żeby zacząć wykorzystywać je w swoim biznesie, musisz znaleźć odpowiedź na następujące pytanie: jak zebrać osoby na webinar i co zrobić, żeby zapewnić sobie planowany dochód? W gruncie rzeczy, nie ma w tym niczego skomplikowanego. W każdym przypadku wyróżnia się te same prawa marketingu. To, czego potrzebujesz, to szereg konsekwentnych i świadomych działań przeprowadzonych przed spotkaniem online.


, Opublikowano w Blog

Webinary już dawno stały się ważnymi narzędziami marketingowymi i znakomitym sposobem na zarabianie w Internecie. Warto jednak zawrócić uwagę na to, że seminaria online z punktu wielu osób to coś, co wciąż wymaga dokładnej analizy i specyficznego podejścia. Jeśli chcesz dać innym osobom możliwość poszerzania wiedzy online, musisz zrozumieć wszystkie aspekty związane z nią.


, Opublikowano w Blog

Jeśli planujesz przeprowadzanie seminariów internetowych, najprawdopodobniej pojawiło się w twojej głowie pytanie: czego potrzebuje webinar? Jak wybrać materiał i jak go opracować? Czasami prowadzący starają się przedstawić podczas spotkania z uczestnikami całą swoją wiedzę. Nie możemy jednak zapominać, że każde spotkanie online powinno mieć swój jeden główny cel. Przyjrzyjmy się procesowi tworzenia i organizowania treści webinara.


, Opublikowano w Blog

Na tle wszechstronnego rozwoju komunikacji internetowej, webinary sprzedające stały się kolejnym efektywnym kanałem sprzedaży. Żeby maksymalnie wykorzystać ich potencjał, jeśli chodzi o promowanie towarów i usług, warto dostosować się do kilku prostych zasad. Spróbujmy przyjrzeć się sposobom przygotowywania sprzedającego online-seminarium i odpowiedzieć na dwa pytania: jak bezpłatnie i bez pomocy osób z zewnątrz stworzyć webinar oraz jak pracować z jego uczestnikami?


, Opublikowano w Blog

Jeśli zdecydowałeś się na korzystanie z możliwości epoki cyfrowej i przeprowadzanie seminariów drogą internetową, na pewno w twojej głowie pojawiło się pytanie „jaki program lub serwis wybrać?”. Odpowiedź zależy od wielu czynników, w tym między innymi od liczby uczestników, jakości połączenia, wygody i kosztów, jakie jesteś w stanie pokryć. Z tego względu możesz zdecydować się na różne rozwiązania.


, Opublikowano w Autorska kolumna Anny Verby

Wiele firm prowadzących działalność związaną z kształceniem na własnej skórze przekonało się, że podczas tworzenie programu kształcenia online nie wystarczy trzymać się powszechnie stosowanych metod, aby zapewnić sobie zyski z projektu. Szczególnie tyczy się to firm, które zdecydowały się działać na większą skalę i, razem z kształceniem stacjonarnym, zaczęły realizować projekty w formacie zdalnym.


Strona 2 z 3
Copyright © 2015 Aktiv Spółka z o.o.

Mobile language switcher