Тel. +48 (22) 490-81-90
Zamów rozmowę
Testuj bezpłatnie Panel klienta
Zamów rozmowę
Twoje imię:
Ошибка!
Twój numer telefonu:
Ошибка!
pl
eTutorium

Pomoc do pracy z obsługą eTutorium

1. Wymagania techniczne

  • Nie. Serwis eTutorium działa w przeglądarce internetowej ze standardowymi ustawieniami. Nie musisz instalować na swoim komputerze jakichkolwiek programów.

  • Wszystkie funkcje serwisu eTutorium działają w najbardziej popularnych przeglądarkach internetowych na wszystkich systemach operacyjnych:
    Google Chrome (od wersji 41)
    Mozilla Firefox (od wersji 39)
    Zalecamy korzystanie z najbardziej aktualnej wersji powyższych przeglądarek internetowych. Możesz je pobrać tutaj

  • Tak. Serwis eTutorium jest całkowicie dostosowany pod przeglądarki internetowe obsługiwane przez system Android (od wersji 4.2). Obsługiwane przeglądarki to:
    Google Chrome (od wersji 41)
    Mozilla Firefox (od wersji 39)

    Na urządzeniach mobilnych wyposażonych w system operacyjny iOS funkcje serwisu staną się ‎dostępne w następnym wydaniu.

  • Zalecamy procesor co najmniej 2.0 GHz Pentium 4/CoreDuo oraz co najmniej 2GB pamięci RAM.

  • Zalecamy prędkość połączenia internetowego 2 Mb/s lub więcej. Aby zapewnić wysoką jakość przekazywania dźwięku i obrazu, rekomendujemy przeprowadzanie webinara z wykorzystywaniem Internetu kablowego (jeśli to możliwe, zrezygnuj z Wi-Fi).

  • Musisz mieć mikrofon, słuchawki (głośniki) i kamerę internetową.

2. Ogólne

  • Musisz zarejestrować się. Od razu zostanie Ci przypisany plan taryfowy „Test”, abyś mógł przeprowadzać webinary i konferencje.

  • Nie, taryfa testowa posiada ograniczenia jedynie względem uczestników (do 10 osób) i okresem trwania ( 14 dni). Dostępne są wszystkie funkcje serwisu.

  • Nie. Możesz przeprowadzać webinary z dowolnego komputera, który posiada dostęp do Internetu.

  • Prowadzący to użytkownik, który transmituje obraz ze swojej kamery, zarządza slajdami, ankietami i plikami oraz udostępnia swój ekran.

  • Organizator webinara zawsze występuje w roli pierwszego prowadzącego. Prowadzącym może stać się dowolny uczestnik webinara, który wyśle prośbę do organizatora. Organizator może w ten sposób nadać mu tytuł nowego prowadzącego.

  • Uczestnik to użytkownik, który samodzielnie zarejestrował się na webinar lub otrzymał osobiste zaproszenie na swój adres e-mail od organizatora webinara. Uczestnik ma dostęp do wirtualnej sali, w której odbywa się webinar, oraz do wszystkich jego materiałów. Może także korzystać z czatu online.

    Uczestnik webinara nie musi tworzyć własnego konta na serwisie eTutorium.

  • Tak. Stronę z opisaniem webinara przygotujesz i dostosujesz w rozdziale „Dodatkowe opcje” podczas edycji webinara.

  • Lista uczestników jest dostępna w rozdziale „Uczestnicy”. Możesz też dodatkowo ustawić wysyłanie powiadomień o rejestracji nowego uczestnika na swoją skrzynkę e-mail.

  • System eTutorium obsługuje formaty ppt, pptx, pdf, doc, docx, odt, jpg, png i inne formaty obrazków/fotografii. Dodane prezentacje i dokumenty dzielone są na slajdy według stron.

    Aby zapewnić płynną i jakościową zamianę prezentacji w slajdy, zalecamy podczas przygotowywania prezentacji używanie czcionki Arial lub Tahoma o wielkości co najmniej 14. Rekomendujemy również wykorzystywanie funkcji wygładzania krawędzi czcionek w MS PowerPoint (Clear Type).

  • Tak. Możesz dodawać pliki dowolnego typu. Maksymalny rozmiar dodawanego pliku to 10 MB.

  • Możesz dodawać prezentacje i pliki zarówno przed rozpoczęciem webinara, jak i podczas jego trwania.

  • Kliknij na „Rozpocznij webinar” w liście zaplanowanych webinarów, którą znajdziesz w swoim panelu klienta. Ta opcja jest również dostępna podczas procesu edycji webinara.

  • Klikając na „Szybki start”, od razu rozpoczynasz transmisję webinara. Podczas transmisji możesz dodawać pliki, slajdy, ankiety i testy, a także zapraszać uczestników.

  • Możesz rozsyłać uczestnikom zaproszenia w postaci wiadomości e-mail. W tym celu wejdź w zakładkę „Uczestnicy”. Listę adresów e-mail możesz wprowadzić ręcznie, importować z pliku lub skopiować z wcześniejszych webinarów. Możesz również skopiować link do webinara w zakładce „Główne” i umieścić go na swoich profilach w portalach społecznościowych bądź na stronie internetowej.

  • Tak. Możesz tworzyć ankiety i testy. Ankiety i testy możesz tworzyć zarówno przed webinarem, jak i podczas jego trwania. Wyniki ankiet i testów dostępne są w trybie online oraz zapisują się w archiwum webinara dostępnym w panelu klienta organizatora.

  • Tak, możesz pokazywać pulpit swojego komputera podczas trwania webinara.

  • Musisz uruchomić webinar, aby następnie w momencie, gdy chcesz rozpocząć jego nagrywanie, kliknąć w „Rozpocznij nagrywanie” w prawym górnym rogu obszaru webinara. Podczas nagrywania możesz robić pauzy, klikając w odpowiedni przycisk. Zakończenie nagrywania odbywa się poprzez kliknięcie na przycisk „Zakończ nagrywanie” lub „Zakończ webinar”.

  • Tak. Nagranie dostępne jest w archiwum webinara w panelu klienta. Domyślnie nagranie webinara udostępniane jest wszystkim jego uczestnikom. Organizator może jednak ograniczyć dostęp do niego wszystkim lub wybranym użytkownikom.

  • Podczas utraty połączenia z Internetem system poprosi Cię o ponowne podłączenie się do serwera. Gdy to zrobisz, nagrywanie Twojego webinara będzie kontynuowane automatycznie.

  • Nie. Nie można zmieniać danych webinara, który już miał miejsce. Możesz natomiast utworzyć nowy webinar na bazie wcześniejszego, klikając w „Kopiuj” na liście przeprowadzonych webinarów. Wraz z nowym webinarem skopiują się wszystkie pliki, prezentacje, ankiety i testy oraz lista uczestników.

  • Tak. Możesz zintegrować swoją stronę z serwisem webinarów, aby w ten sposób umożliwić użytkownikom udział w webinarze bezpośrednio na swojej stronie internetowej. API integracji znajduje się w zakładce „Profil” w panelu klienta.

3. Bezpieczeństwo

  • Tak. Nasze webinary i konferencje są całkowicie bezpieczne i prywatne. Nasz serwis korzysta z chronionego kanału z certyfikatem bezpieczeństwa Secure Sockets Layer (SSL) i szyfrowaniem danych 128-bit Advanced Encryption Standard (AES). Informacje w naszym systemie przechowywane są tylko formie zaszyfrowanej.

  • Nasz serwis wykorzystuje standardowe połączenie HTTP. Dlatego też nie wymaga dodatkowych ustawień programów antywirusowych i firewall.

  • Tak. Korzystamy z plików cookie przede wszystkim po to, aby zapewniać Ci bezpieczny dostęp do Twojego konta.

  • Tak. Możesz włączyć opcję potwierdzania rejestracji uczestników webinara. Uczestnicy będą wtedy zostawiać zgłoszenia, a Ty będziesz zatwierdzał ich rejestrację. Możesz także odmówić rejestracji uczestnika lub zablokować uczestnika podczas przeprowadzania webinara. Taki uczestnik zostanie od niego odłączony i uniemożliwimy mu dostęp do czatu oraz materiałów webinara.

4. Opłata

  • Tak. Po rejestracji na 14 dni zostanie Ci przyznana taryfa „Test” z wszystkimi funkcjami. Nie wymagamy wprowadzania żadnych danych karty płatniczej.

  • W panelu klienta w rozdziale „Billing” wybierz odpowiedni plan taryfowy i kliknij w „Aktualizuj”. Gdy tylko wprowadzisz szczegółowe dane, będziesz mógł przystąpić do płatności, dzięki której Twój plan taryfowy zmieni się z obecnego na płatny.

  • Na stronie planów taryfowych możesz wybrać optymalną taryfę, która najbardziej odpowiada potrzebom Twojego biznesu. W przypadku sytuacji niestandardowej możesz także skontaktować się z naszym menedżerem, z którym omówisz warunki indywidualnej taryfy.

  • Tak, możesz opłacić jednorazowe przeprowadzenie webinara dla określonej liczby osób. Zrobisz to w zakładce „Billing” w panelu klienta, wybierając wygodną dla siebie metodę płatności.

  • Możesz wykonać przelew bankowy, zapłacić kartą Mastercard/Visa lub wybrać dowolny wygodny dla siebie sposób, wykorzystujący płatność systemu „Robokassa”. Sposób dokonywania opłaty możesz wybrać w panelu klienta w zakładce „Billing”.

  • Twój obecny plan taryfowy i okres jego trwania znajdziesz w panelu klienta w zakładce „Billing”.

  • W rozdziale „Billing” w panelu klienta wybierz odpowiedni plan taryfowy i kliknij na „Odnów”. Następnie wybierz metodę płatności i dokonaj opłat. Gdy opłata zostanie dokonana, aktywuje się wybrany przez Ciebie plan.

  • Nie ma żadnych ukrytych opłat za korzystanie z serwisu eTutorium.

Copyright © 2015 Aktiv Spółka z o.o.

Mobile language switcher